FAQ
-
ЯКА ГАРАНТІЯ У МОГО ТОВАРУ?
Гарантійний термін товару обчислюється з дня його продажу. Він зазвичай вказаний в експлуатаційному документі на товар (гарантійному талоні, технічному паспорті,сертифікаті, етикетці або в іншому документі, що додається до товару). На сайті виробника Вашого товару.Продаємо тільки оригінальну сертифіковану продукцію,від надийніх віробників.
-
Чи здійснюєте Ви доставку до квартири і підйом на поверх?
Товари доставляються клієнтам любим зручним способом:
Самовивіз зі складу-магазину,попутним транспортом,Новою поштою в відділення,новою поштою з адресною доставкою,Укрпоштою,Делівері. -
Чи можливо купити товар в розстрочку?
На жаль, в даний момент можливості купувати товари в розстрочку немає.
Ви можете оформити замовлення на товар, який Вас, доступний у нас на сайті, в кредит
Також, якщо Ви є клієнтом ПриватБанку, ми можемо запропонувати Вам розглянути варіант оформлення замовлення за допомогою послуг «Миттєва розстрочка» і «Оплата частинами» -
Чи можливі консультації?
Так надаємо безкоштовні агрономічні консультації,допомагаємо в оформленні заказу,при необхидності виїзд спеціаліста в господарство.
-
Чи можливе повернення товару?
Товар завжди оглядається покупцем при отриманні,але якщо при якійсь причині клієнт незадоволений,товар можна повернути , або замінити на інший.
-
Чому ми повинні купувати саме у Вас?
Є декілька причин співпраці з нами:
У нас висока якість сертифікованого товару,акції,специальні пропозиції,присутьня безкоштовна доставка при великих об'ємах,безкоштовні консультації,та можливість розробки системи захисту рослин.